I woke up today in London

Orkar inte skriva om vår resa, den var riktigt riktigt rolig är allt jag tänker säga. Och att jag blev störtförälskad i London och Paris. Dit ska jag tillbaka.


Lite bilder 3-19/9 - 09

Flickor vid Hyde Park



Portobello Market i Nothin Hill



Det här var ett riktigt problem!



Piccadilly Circus



The Phantom of the Opera



Ben & Jerry's Milkshake



Camden Market, me like very much!



 Big Ben så klart



Snea gator och hus i Paris

Äta baguette i Paris inte cliché



Laverne störedes fortfarnade av fåglar i Notre Dame


Ser ni frihetsgudinnan?



Triumfbågen



Louvren



Seine at night time



Eiffeltornet



<3 Moulin Rouge <3

Party at Sacré-Coeur



Popcornsglass yum yum



Katakomberna



Hard Rock Cafe - All is One



Kreta, Agia Marina


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är typ jobbigt att titta på bilderna.. jag fick en helt sjukt längtan tillbaka!! Orkar inte va hemma och jobba hela tiden.. :(

2009-09-23 @ 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0