Do it for the monsters under your bed

Idag är det två stor projekt på gång för mig.
1. Projekt sängen. Efter att vakna upp med ont i ryggen i 1 ½ år är det nog dags för mig att byta säng. Känns mycket jobbigt för jag älskar min säng. Men jag gillar min rygg också och lär nog leva med den lite längre.
2. Projekt garderob. Jag får banne mig inte plats med mina kläder. Dags att kasta allt gammalt och sälja det jag inte använder.

Hoppas Emelie kommer med bussen snart så jag slipper ta tag i något av det här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sorry för att de blev som det blev och du var tvungen att ta itu med dina projekt ;D om du ska sälja nåt kanske jag är sugen på nåt!

2009-09-29 @ 16:08:43
URL: http://albinognu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0