- It's only in modern times that we have come to glorify vampirism.

Idag var det meningen att vi skulle fara till IKEA, men för andra gången i rad nu så blev det inställt. Kul. Dagen börja inte så bra enligt mig iallafall. Som tröst resa for vi in till stan istället och dagen vände. Först uppe på D&D hittade jag världens vackraste klänning från VILA i spets. Synd bara att ryggen var väldigt uringat, men vill man va fin får man lida pin. Nu har jag något till den 7:e iallafall.
Sen fortsätter min tur uppe på Maxi där det första jag ser vid böckerna är en bok av Guillermo Del Toro!
Hade ingen aning att han skrev böcker också, förstå min lycka när min favorit regissör även skriver böcker.
Del Toro + Vampyrer, det kan nog inte bli mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, vad är det för böcker? :D

2009-10-26 @ 10:17:21
URL: http://albinognu.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet vilken bok du menar! Verkar skit bra! :D var new moon bra förresten? :)

2009-11-22 @ 18:05:14
URL: http://josefinasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0