Life is a great big canvas, and you should throw all the paint you can on it.


Det här har faktiskt varit en riktigt lång helg tycker jag. Fredagen började med lite städ jobb i stan sen for jag och Emelie och såg New Moon kl.23.59 (så vi var verkligen på premiär-dagen ;) viktigt!) Den var riktigt bra, jag hade inte alls nå höga förväntingar, när dom bytt regissör, så blev positivt överraskad men störde mig på vissa saker förståss. Det är väl lite oundvikligt när man älaskar böckerna.
Sen hela lördagen var det mest en massa julbakning här hemma.
Och igår, tråkiga söndagen, så for jag mor och syster till IKEA (var så glad att jag inte hade nå körkort igår, fattar inte att pappa orkar köra fram och tillbaka själv i vanliga fall). Vi var väl inne nån timme sen blev det mest shopping på Birsta. Ny tröja, linne och klänning kom jag hem med. 
Och även en massa målargrejer. Nu ska här börjas måla! Har köpt en förpackning med akryl-färger + penslar så nu ska jag prova min lycka som "konstnär", jag tor det mesta kommer hamna i soptunnan som vanligt men man måste ju prova i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0