Tröttsamt

Jag har inte åstadkommit mycket den här helgen. Tänk vad mycket en natts förlorad sömn kan förstöra för en.

Det är inte första gången jag inte kan sova natten innan jag ska jobba, jag blir så nervös över att väckarklockan inte ska ringa så jag ligger vaken hela natten och tittar på klockan istället.

Så kvart över 6 på lördag morgonen gav jag upp och gick upp för att fylla kroppen med massa socker istället för att klara dagen (ett till nyårslöfte: börja dricka kaffe, redbull smakar inte bra).

Men det gick alldeles utmärkt att jobba, dock slockna jag så fort jag kom till stugan vid 7 tiden. Söndagen blev också ganska kort, vakna halv 11, for till stan för att jobba igen, städ, hem till Vindeln och äta middag och sen se film och god natt igen klockan halv 10.


Jepp jag är en person som behöver mycket sömn!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte den enda! Under skoltiden behövde jag inte alls mycket sömn, men nu blir jag förstörd om jag inte sover mer än 8 timmar! ;o

2009-02-09 @ 19:19:35
URL: http://albinognu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0