London calling to the faraway towns

Igårkväll blev det vinkväll ute i Ottilia's morbros(?) stuga. Var riktigt roligt och himla mysigt var det där ute, hemresan blev lite jobbig men hem tog jag mig. Det tycker jag att vi borde göra om!

Idag blev det storstädning här hemma eftersom att ingen orkade fara in till stan, så jag har kastat ut en fåtölj, en soffa, en hylla + lite små skrot från balkongen. Att kasta grejer så dom går sönder gör en på väldigt glatt humör. Rekomenderar det varmt om någon är lite nere.

Jag och Emma har ju också bokat resa ner till London och Paris i början på september. Kommer bli riktigt nice, två storstäder på en vecka. Och det jag helst av allt vill se är ju förstås Moulin Rouge kvarnen och musikalen Phantom of the Opera.
Grattis Josse!






Kommentarer
Postat av: Josse

Tack Sara! :D great med en resa^^

2009-08-15 @ 21:06:17
URL: http://josefinasandstrom.blogg.se/
Postat av: Josse

Ja jag har haft en jätte bra dag, helt perfekt faktiskt :)

2009-08-15 @ 22:11:56
URL: http://josefinasandstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

woho, va kul :D

2009-08-16 @ 11:28:37
URL: http://albinognu.blogg.se/
Postat av: linn

phantom of the opera MÅSTE NI SE!! får rysningar fortfarande när jag tänker på den och jag har inte kunnat se filmen sen jag kom hem för att den inte ens kommer i närheten av känslan man får när man väl sitter där!!



Du måste skicka bilder i från stugan !!

2009-08-16 @ 20:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0