Cheap Beer

Det kan ju inte gå så bra för konsum på teg har jag upptäckt.
Jag och Emelie var dit och handla för några månader sedan, vi skulle göra middag så det blev en del varor. Men när vi kom hem till henne och kolla kvittot så upptäckte vi att vissa varor inte fanns med och vi hade inte betalat för dom, sen såg vi också att vissa varor kostade bara några kronor och jag tror även nånting bara gick på några ören.
Jaja, men dom höll ju på att bygga om då så då hade dom väl lite strul med kassan.
Men nu var jag där i helgen igen och köpte chocklad och ett 6-pack. Jag tänkte aldrig vad det gick på för jag betala med kortet men nu idag så hitta  jag kvittot och tydligen så betala jag 11,50 för ölen.

Okej jag har absolut ingen koll på vad ett 6-pack kostar men inte är det väl 11,50?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahah konsum is the shit! :D

2009-04-03 @ 09:46:20
URL: http://albinognu.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska på konsum och handla :D

2009-04-07 @ 23:16:17
URL: http://ottiliategstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0